کاهگل
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:شعر امروز, شعر دفاع مقدس, حسین خرازی,حماسه و ایثار,سبوی بی قرار, توسط عبدالحسن امامی |

    05664584476040067678.jpg

     سبوی بی قرار من حسین لشکر حسین               همیشه پاسدار من حسین لشکر حسین

     فقط خط تو مانده است میان سینه ی عدو             غرور ذوالفقار من حسین لشکر حسین

     برآستین خالی ات ستاره بوسه می زند                شبیه تک سوار من حسین لشکر حسین

     چقدر تشنه ام خدا و جوی کوچه پر گل است          زلال جویبــــار من حسین لشکر حسین

     کشیده بر سرت خدا کلاه سبز ساده ای                بهانه ی بهار من  حسین لشکر حسین

     تمام لاله ها قلم فقط منم و یک قلم                     شکسته در کنار من حسین لشکر حسین

     



نظرات شما عزیزان:

عبداله
ساعت6:08---14 تير 1391
زیبا بود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن می باشد
استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است
.